Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

ΦΥΛΛΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ



Τίτλος της σελίδας που επισκέπτεστε:
2o ΓΥΜΝ. ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ
Προσωπική  σελίδα;
Όχι
Τύπος domain; Κατάλληλος για το συγκεκριμένο περιεχόμενο;
.gr
Ναι
Ποιος έγραψε τη σελίδα;
 Διαχείριση ιστολογίου: Παυλίδου Κάκια- καθηγήτρια Πληροφορικής
Ενημερωμένη;

Ικανοποιητική;
Τελευταία ημερομηνία: Δευτέρα 22 Απριλίου 2013
Ναι
Σύνδεσμοι σε άλλες πηγές;



Λειτουργούν;
Ναι (κυρίως με σελίδες άλλων σχολείων της περιοχής και συνάδελφων καθηγητών)
Ναι
Σφαιρικότητα σε ιδεολογία;
Ναι
Προκαταλήψεις;
Όχι
Ποιοι συνδέονται με τη σελίδα;
Μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικοί, και όσοι αναζητούν πληροφορίες για το σχολείο και τις δραστηριότητές του.
Ποιος ο λόγος ύπαρξης της σελίδας αυτής στο Διαδίκτυο;
Πληροφόρηση για το σχολείο και τη σχολική ζωή
Είναι διαθέσιμες οι πληροφορίες και σε άλλες γλώσσες;
Οχι
Είναι διαθέσιμη η τροποποίηση
στον τρόπο προβολής της
σελίδας ώστε να εξυπηρετεί άτομα με συγκεκριμένες
ανάγκες;
Όχι
Υπάρχουν διαφημίσεις;
Όχι
Ποιότητα γλωσσικού επιπέδου;
Επαρκής
Γραμματικά,συντακτικά,ορθογραφικά λάθη
Όχι
Συμφωνεί το περιεχόμενο της
σελίδας με τα κοινωνικά πρότυπα;
Ναι



Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Μια διαφορετική ματιά της πόλης μας μέσα από αλλεπάλληλες λήψεις φωτογραφιών.Το αποτέλεσμα είναι άκρως εντυπωσιακό.
H τεχνική ονομάζεται timelapse.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΟΝΟΜΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ :
Κέντρο Ελληνικης Γλώσσας
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ:
http://www.greeklanguage.gr/
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ:
4 επιστημονικά τμήματα:
·        Λεξικογραφία
·        Γλωσσολογία
·        Στήριξη και προβολή Ελληνικής Γλώσσας
·        Γλώσσα και Λογοτεχνία
ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ:
έρευνα ελληνικής γλώσσας , λογοτεχνία, γλωσσική αρωγή, ψηφιακό σχολείο

ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
           ΓΕΝΙΚΑ  ΚΡΙΤΗΡΙΑ
-         Ο δικτυακός τόπος του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας διαθέτει , στην αρχική σελίδα, εισαγωγικά στοιχεία με τα οποία δηλώνονται με σαφήνεια οι στόχοι του ( π.χ. Ιστορικό, Εκδόσεις, Εξετάσεις, Πύλη, Φρυκτωρίες, Διαδρομές, Ευρωπαϊκές δράσεις , Επικοινωνία).
-         Παρατηρείται συνέπεια  των στόχων του με το περιεχόμενό του.
-         Οι συνδέσεις που υποδεικνύονται στο δικτυακό τόπο και παραπέμπουν σε άλλες : α) είναι οργανωμένες σε ενότητες και β) είναι σχετικές με την εκπαίδευση και τον πολιτισμό.                    (π.χ. http: // www.komvos.edu.gr , www.fryktories.gr ).
-         Το υλικό που περιλαμβάνει ανανεώνεται και ενημερώνεται τακτικά και δηλώνεται η τελευταία ενημέρωση.

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ

-         Ο συγκεκριμένος δικτυακός τόπος είναι υψηλής ποιότητας, καθώς διαθέτει : α) κατάλληλα επιλεγμένο υλικό, β) έγκυρο,  γ) συνοδευμένο από επιστημονική τεκμηρίωση και δ) καλά παρουσιασμένο.( π.χ. υλικό, πληροφορίες από δραστηριότητες, πηγές, παραπομπές, βιβλιογραφικές αναφορές)
-         Υλικό απαλλαγμένο από ρατσιστικά στερεότυπα.

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ  ΔΙΕΠΑΦΗΣ/ΠΛΟΗΓΗΣΗ/ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ/ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Γενικότερα, παρατηρείται ευκολία στην πλοήγηση, σωστή επιλογή γραμματοσειράς, συμβολισμών, τεχνική αρτιότητα και απρόσκοπτη πλοήγηση των επισκεπτών


v Για την αξιολόγηση της ιστοσελίδας αντλήθηκαν πληροφορίες από το Φύλλο Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Διαδικτυακού Τόπου της Τερέζας Γιακουμάτου, www.netschoolbook.gr.




ΦΥΛΛΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
Τίτλος της σελίδας που επισκέπτεστε:
14o Γυμνάσιο Λάρισας
Προσωπική  σελίδα;
Όχι
Τύπος domain; Κατάλληλος για το συγκεκριμένο περιεχόμενο;
.gr
Ναι
Ποιος έγραψε τη σελίδα;
 Αναφορά στη συντακτική ομάδα
Ενημερωμένη;

Ικανοποιητική;
Τελευταία ημερομηνία:23-5-2013
Ναι
Σύνδεσμοι σε άλλες πηγές;


Λειτουργούν;
Ναι (κυρίως εκπαιδευτικές πύλες και συνδέσεις για τη Λάρισα)
Ναι
Σφαιρικότητα σε ιδεολογία;
Ναι
Προκαταλήψεις;
Όχι
Ποιοι συνδέονται με τη σελίδα;
Μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικοί
Ποιος ο λόγος ύπαρξης της σελίδας αυτής στο Διαδίκτυο;
Πληροφόρηση για το σχολείο και τη σχολική ζωή
Είναι διαθέσιμες οι πληροφορίες και σε άλλες γλώσσες;
Δυνατότητα μετάφρασης με την υποστήριξη της google
Είναι διαθέσιμη η τροποποίηση
στον τρόπο προβολής της
σελίδας ώστε να εξυπηρετεί άτομα με συγκεκριμένες
ανάγκες;
Όχι
Υπάρχουν διαφημίσεις;
Όχι
Ποιότητα γλωσσικού επιπέδου;
Επαρκής
Γραμματικά,συντακτικά,ορθογραφικά λάθη
Όχι
Συμφωνεί το περιεχόμενο της
σελίδας με τα κοινωνικά πρότυπα;
Ναι

Διακρίσεις
2η θέση στον 5ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Σχολικών Διαδικτυακών Τόπων

Ειδικότερα χαρακτηριστικά:

Διαφάνεια –Σαφήνεια στόχων- Συντηρησιμότητα
Αναφορά στους στόχους του διαδικτυακού τόπου
Δυνατότητα επικοινωνίας με το διαχειριστή
Περιοδική ενημέρωση του περιεχομένου
Πίνακας με τις τελευταίες προσθήκες στην αρχική σελίδα
Χαρακτηριστικά – Οργάνωση περιεχομένου
Ανάδειξη των σχολικών δραστηριοτήτων και διακρίσεων
Πληροφορίες για την πόλη και τη γειτονιά
Φόρουμ, βιβλίο επισκεπτών
 Περιβάλλον-Πλοήγηση

Οριζόντιο Μενού στο πάνω μέρος της σελίδας

Κυριακή 26 Μαΐου 2013

Aξιολόγηση ιστοσελίδας 3ου Γυμνασίου Τούμπας



Aξιολόγηση ιστοσελίδας 3ου Γυμνασίου Τούμπας

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ   

·         ΟΝΟΜΑ:  3Ο Γυμνάσιο Τούμπας
·         Τύπος domain: gr
·         Δημιουργός: Κατερίνα Προκοπίου.
·         Tελευταία ενημέρωση της ιστοσελίδας:12/05/13
·         Κοινό στο οποίο απευθύνεται: φιλόλογοι και μαθητές κυρίως, αλλά και καθένας με φιλολογικά ενδιαφέροντα.
ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
·         Η ιστοσελίδα παρέχει ένα αξιόλογο οπτικοακουστικό υλικό( power point,videos και δραματοποιήσεις των μαθητών,οπτικοποίηση ποιημάτων και πεζών,ευφάνταστα slides με «ήρωες» τις πλαστελίνες και χρήση τεχνικής κολάζ).Η λογοτεχνία και τα αρχαία ελληνικά γίνονται ένα ενδιαφέρον παιχνίδι για μικρούς και μεγάλους.
·         Δεν υπάρχουν διαφημίσεις.
·         Ποιότητα γλωσσικού επιπέδου επαρκής.

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι έγκυρο και αξιόπιστο.
Τακτική αλλά όχι συχνή ενημέρωση της ιστοσελίδας.
Η ιστοσελίδα είναι εύχρηστη και λιτή.Δεν κουράζει τον αναγνώστη.
Δεν έχει συνδέσμους που θα ήταν χρήσιμοι κυρίως για τα παιδιά.
Αναφέρεται ο δημιουργός της ιστοσελίδας.
Δεν υπάρχουν στοιχεία επικοινωνίας με το σχολείο.
Παιδαγωγική αξία μεγάλη,
αλλά αμιγώς φιλολογική.


ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Πρόκειται για μια εξαιρετικά πρωτότυπη ιστοσελίδα που φτιάχτηκε με πολλή δουλειά και μεράκι.