Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Διδακτικό Παράδειγμα Αξιοποίησης ΠΕΚ στο μάθημα των Αρχαίων

Αρχαία Ελληνικά

 Αρχαία Ελληνικά από το πρωτότυπο

Με τη χρήση κειμενογράφου διακρίνονται παράγραφοι (ώστε να αναδειχθούν τα θε­ματικά κέντρα τους), τονίζονται οι συνδετικοί αρμοί των περιόδων (ώστε να διαφανεί η τυπο­λογία της ιστορικής αφήγησης) και επισημαίνονται τα υποκείμενα της δράσης (ώστε να προβληθούν οι πρωταγωνιστές των γεγονότων).


Πρόταση διδασκαλίας του Β. Φυντίκογλου για την ενότητα  Ξενοφώντος Ελληνικά, 2.2.16-23 
από την Πύλη για την Ελληνική Γλώσσα - Ενδογλωσσική μετάφραση 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου